9 september Födelsedag har passerat

Jodå, så sant som de är sagt. En annan har ju närmat sig 50 med ytterligare ett år fast det är lite kvar....

Kalas har jag haft som man säger, goda vänner från Falkenberg kom upp och sonen var hemma. Familjen gav mig det jag önskat mig, plus lite bonus.


Egentligen hade jag bara önskat mig tillbringaren. Vill ha mitt vatten i nått med lock så jag slipper allt katthår i vattnet. Men så var allt prisnedsatt så jag fick även en salladsskål med bestick. Gillar det kitchiga (stavas det så?). Bryter bra emot allt det stela i vårt kök.

Av våra vänner fick jag en fin skylt till......

...just det, till toan. De hade köpt den i Grekland när de var där nyligen.

Jag fick även en stor fin krysantemum som än så länge får stå ute.



Vi hade en jätterolig lördagkväll. Först grillade vi vildsvin (sonen stod för matlagningen) och sedan började sonens kompisar komma för att förfesta hos oss. Vi hade det jättetrevligt med grabbarna och jag hoppas att även de hade kul med oss. Sen skulle grabbsen ner på stan och vi hängde på. Fast väl i stan fick de gå vart de ville, vi gick till Bishop.

Söndagen var lite trögstartade men framemot 4-tiden kände man väl livet återkomma om man så säger. Våra vänner tog sonen med sig när de skulle köra hem. Supersnällt av dem!

Sen har veckan rullat på. Fast i två dagar nu har jag varit hemma med en liten elak bacill. Sitter i halsen o näsan idag men i går fast det inte en del av min kropp som inte hade ont. Men jag lät bli värktabletter för den lilla feber jag hade den gjorde nog mer nytta än skada. Så imorgon bär det av till jobbet igen, kan ju inte vara hemma för lite hosta....

Ha det nu så bra där ute!

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Grattis i efterskott i massor !!!

Kram

2010-09-11 @ 18:10:48
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Gillar skylten stenskarpt förresten.

2010-09-11 @ 18:11:25
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0