3 augusti Nu är resväskan framme!

Ja, det har varit ett par varma dagar nu och jag kan ana vad för sorts kläder jag inte behöver ha med mig till Grekland.

Till och med Valentin har tagit det lugnt på utsidan. Han sover ofta så gott så gott på sin hylla och märker knappt om världen runt honom skulle fall i bitar.

Goaste sötaste mamma-plutten!


Idag tog jag tag i resväskan. Har små högar av saker som ska med, liggande lite överallt. Kanske dags att göra dem översiktliga tillsammans och få ner dem i väskan. Ihop med mina kläder. Janne ska packa på lördag och det är ju ganska bra om jag då är färdig så jag kan bistå honom i packandet.

Själv hade jag väldigt bra hjälp.....

Det började redan i går när jag letade fram det som vi har liggande i garderoben i vår "rese-byrå", två lådor med allt grunk man kan tänkas behöva. T ex badkläder, öronproppar, badmadrass, solhattar, sololjor osv.

Det som skulle med la jag i en liten hög och tydligen var resestrykjärnet extra skönt.....




Jaja, sen skulle jag då packa väska i dag. Jag la en kudde i ena locket för att jag inte skulle få en katt där som hårade ner. Å hur gick det då? Inte alls!




När allt var packat vägde vi väskan. 24,6 kg! Tur jag får ha 30 kg. Men det blir nog lite mindre i min väska för Janne har ju bara sina kläder än så länge som ska ner i hans väska. Jag har all mat, handdukar mm som är våra gemensamma saker i min väska.

Så här står den nu i gästrummet


Kvar att packa är böcker, nesessär och dyna till ryggen. En baggis!

Jag kanske gör ett inlägg i från Rhodos annars får ni nog vänta i minst 14 dagar innan här dyker upp några nya bilder. Kan ju inte ladda bilder på Rhodos.

Ha det så bra ialla fall, vi hörs fram över!

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Sötnosarna

Att ni ska ha det bra behöver jag väl inte önska va?

KRam

2011-08-06 @ 21:33:10
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0