3 dec Mjauuuwww

Mooohaaaaaa jag har varit en riktigt busig kisse i helgen! Skrämde slag på husse som fick sitta och frysa en lång stund i tron att det skulle hjälpa.

Vad var det då jag, oskyldiga jag, gjorde?

image99


Hihihi jo jag smög upp på vinden när husse var där uppe. Klättrade upp för stegen som om jag var född till det och kors vad kul det var där uppe!!

image100

Efter att husse frusit rumpan av sig på kalla vinden, gått ner för att tina upp, så tog jag samma väg ner som jag tog upp. Efter detta underbart roliga äventyr så behövde jag vila lite....

Matte o lillmatte var i Malmö på kattmässa i helgen. De köpte en ny bädd till mig som jag ska ha när jag ligger i det kalla fönstret. ÄN har jag inte accepterat den, men kanske kan vi bli kompisar....
image101

Men de köpte nått kul också! En tomteluva som luktar så gott att jag nästan inte kan låta den vara när jag är i lektagen.

image102

Visst är den fin, min nya råtta!

image103

Nä nu ska jag ta mig en tupplur igen, det jag älskar mest av allt, efter husse, matte, torrfodret, lillmatte och lillhusse!

Mjau till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0