15 nov Soffan kommer idag!!! Jippi!

Idag är den stora dagen. Soffan ska levereras! Gårdagskvällen gick åt till att städa upp efter vårt "hantverkande". Så här tomt är det fast det ska ju fyllas upp av en soffa!

image93
Arbetsledaren kollar att alla dammtussar är borta och jag fick godkänt!

När jag ska duscha om morgonen så har duschen varit okuperad den senaste tiden. Julle älskar att lägga sig i duschen innan jag ska in. Sedan sitter han precis utanför duschdraperiet och bara väntar på att det ska rinna ut vatten under draperiet. När vattnet sedan kommer anfaller han av hjärtans lust. vi har en liten plasttröskel som hindrar vattnet från att rinna all världens väg. Han lägger sig över den så när han har lekt färdigt är han genomblöt om tassarna och blöt om bröstet. Nu när det är kallt ute så får han helt enkelt torka innan han går ut.

image94
Här ligger han o vaktar, den lilla gosingen!

Jag uppdaterar när soffan är på plats och blivit fotograferad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0