24 okt Bränderna i San Diego

Jag följer spänt lägesutvecklingen i San Diego. Jag tittar på kartor och försöker indentifiera VAR det brinner i staden.

Jag har nämmligen en bekant som bor i just San Diego. Det är en av mammas gamla arbetskamrater som flyttade dit på 40-talet. Vi har varit över och hälsat på henne och alla hennes husdjur.

Nu är jag lite orolig över att denna gamla dam och hennes älskade djur, ska fara illa. Tänk om hon får lämna sitt hem! Jag vill inte ens tänka på det. Eller att hennes älskade Balboa Park där Sverige-kretsen (och alla andra länder) har sin mötesplats. Här kan du gå in o kika på vad det är för fin plats http://www.balboapark.com


Hur går det för San Diego Zoo? Detta zoo som gör så mycket för djurvärlden men avel och annat. Enligt deras hemsida har elden än inte nått dem, se själv http://www.sandiegozoo.org/zoo/index.html


Jag har inget telefonnr till henne så jag kan inte ringa och brev, det känns ganska vanskligt och det tar lång tid att få svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0