28 okt Tror hon bara hon får skriva idag eller.....

JAG, som haft en sån fruktansvärt jobbig dag, jag har också rätt att tassa in här och skriva lite.

Vad jag har gjort? Jo jag har fått vara fotomodell, nått som jag inte gillar så mycket och så har jag inte fått de räkor jag ville ha.... hrm vad ska man göra i detta hus för att få det man vill ha?

Nåväl här får ni se vad hon gjorde med kameran....

image80
Först ligger man på köksmattan och bara mår väl. Då lägger hon sig där med kameran!!!

image81
Jag visar mitt skräckinjagande gap, men inte ens det avskräcker henne....

image82
Jag lägger den vackra sidan till o hoppas att hon försvinner. Men inte då.

image83
Då tar jag till den sista drastiska gesten, jag spelar avsvimmad. Men inte ens det hjälper så jag tar mig en liten inspektionsrunda i stället. Här finns så många fina gömmor nu när alla möbler samlats i en klump!

Sen kommer jag smygande runt hörnet och sätter mig hos den andra råttfångaren, den som fångar dammråttor alltså, å då kommer hon ålande igen!

image84
Jag blir så trött på detta. Jag förstår precis hur kändisarna har det, att de hatar sina paparazzis, fast jag hatar inte min, hon är rätt snäll faktiskt. Åtminstonne när hon släppt kameran!

image85
å så får jag full koll över publiceringen! Det går inte fort när hon bara får använda vänsterhanden, högern den ska hålla mig minsann!

Nä, nu ska jag ta och hoppa upp i sängen till husse och mjölktrampa i hans kudde lite. Sen kommer matte och då går jag och mjölktramar i fuskullen som hon lagt ut åt mig vid sin kudde. När jag sedan har stört dem tillräckligt så att de inte kan somna, då kringlar jag ihop mig i fot-trackterna hos matte och somnar och snarkar högljutt. DET är mitt lilla straff för att jag ska vara fotomodell jämnt o ständigt!

Tass på er, hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Aida

naaw, söt liten kisse :)

2007-10-28 @ 22:22:28
URL: http://ghabby.blogg.se
Postat av: Sanna

Godkväll :)

2007-10-28 @ 22:26:03
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Anna

*ha ha* svårt att ta miste på vem som styr i ert hem. Trots missnöje med papparazzifotografer

2007-10-30 @ 07:55:47
URL: http://vardagsfundror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0