3 okt Sakta men säkert.....

Arbetet med renoveringen hemma går sakta sakta framåt. Vi har nu enats om att vi ska sätta gipsplattor på väggarna eftersom tapetskrället var så eländigt svårt att få bort. Nu är det bara det att reglarna sitter inte där plattorna behöver skruvas fast så jakten i dag består i andra skruv (om det finns) och sättlim som ska hålla plattorna på plats.

image69
Den lilla bit som har nya gipsplattor är grå med vita spackelprickar på



HALLÅ NU TAR JAG ÖVER!!!

Matte bara skriver om renovering o renovering. Jag bara frågar.....VAR ÄR MIN FÖNSTERBRÄDA????? Hur länge ska jag behöva ligga på golvet under elementet i stället för över det? Nä, nu får de rappa på. Jag har erbjudit mig att hjälpa till och det gjorde jag härom dagen. Men usch vad dammet killar i näsan. Nös gjorde jag så jag blev yr i huvudet. Då är det bäst att man får ta det lugnt hos husse i sängen och bara får koppla av och fälla upp antennerna.

image31
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tass på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0