30 okt Borttappade bilder och VIP

Nu är alla borttappade bilder inlagda igen på rätt ställe, pust! Det tog lite tid för jag hittade inte alla bilder igen. Men huxafluxa så snubblade jag över dem här på jobbet, på datorn här. Så kan det gå.

Ikväll ska jag och maken gå på galapremiär. Vi har blivit VIP-inbjudna till en visninga av den nya svenska filmen "Solstorm". Det ska bli riktigt kul faktiskt. Ska se om jag hinner lägga upp ett par byxor att ha på mig innan dess, vill inte gå i jeans precis. Ska i alla fall bli skönt att komma hemifrån lite.

Nu ska det vara höstlov i Sverige sägs det. Inte fanken märks det i växeln här på jobbet i alla fall!! Det ringer som sjutton och folk jobbar som vanligt. TA LOV vet ja! Så att vi som jobar får det lite lugnare!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Om jag kunde ta lov så skulle jag - lovar! Men fredag har jag ledigt minsann å då ska jag njuuuuuta.

Kramis!

2007-10-30 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0