28 sept Värme & kyla

PETER JÖBACK, jag säger bara PETER JÖBACK! Ett fantastiskt uppträde, det var vad han bjöd på i går kväll i Växjö Konserthus. Jag tog massor med kort (utan blixt) och jag kommer att peta in dem här lite senare (kanske idag, beror på).
Här kommer lite kort!

image23
Signering efter showen

image24
Han sjunger med inlevelse och .......


image25
med en ängel ......och

image26
som en ängel.


Idag styr jag och maken kosan mot Motala. Ska ligga på Motala Statt i två nätter. Om jag kan lägga upp bilder beror på om hotellet har trådlös uppkoppling eller inte. Det ger sig. Det är det som får stå för kylan. Vi ska ju sitta två dagar på Mantorp motorbana, utan tak över huvudet, så det kommer att bli KALLT!

Sitter nu på hotellet och plitar lite. Vädret visar sig från sin kalla sida och SMHI hotar med skyfall i helgen. Typiskt!
Återkommer som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0