11 april Altanbygge o galen katt!

Nu ska jag visa hur duktig min man har varit. Det går undan som tåget och lite hjälp får han av sonen.

Så här såg det ut igår:
image274

Å idag har han kommit så här långt!
image275

Den innersta stenraden låg i kant med stenläggningen i går!

Nu har ju SMHI lovat dåligt väder i morgon lördag, så det händer väl inget ute förrän på söndag antar jag.


I kväll åt vi havskräftor som kvällsmat. Vissa av oss tyckte att det var jättegott.....då menar jag förståss katte!
Jag tog fram kameran för att ta ett kort på honom när han njöt av en bit kräfta och titta som det blev!
image276

Han ser smått tokig ut!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

*ha ha* inte bara tokig, jag tror han skelar också, av ren lycka antagligen. Skönt att se att herrn återhämtat sig.

Filifjonkan (=ofelia) hälsar!

2008-04-12 @ 10:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0