22 jan TRÅDAR!!!

Jag är svag för trådar. Trådar i alla längder och former. Å nu har jag hittat till himmelriket! Man kan sussa gott på dem!
image140

Ända tills någon kommer o väcker en hrmmf
image141

Vem är det som vill nått?
image142

Jasså det var lillmatte! Undrar om hon efterlämnade nått kul här ibland alla trådar??
image143

Måste leta, måste leta!
image144image145
Nähä, jag tror att hon lurades. Jag hittade ingenting....

Jag tror jag faller för lite mjölktramning i stället, så gosigt bland alla trådar. Fattar bara inte varför matte inte gillar att jag trampar här, vaddå gardiner??
image146

Vadå? Sluta? Men vaffö då? Rädd om gardinerna?
image147

Jag tror jag knoppar in istället! Väck mig när det är matdags!
image148


ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz från Julle

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Åh mjau, vill också ha såna där "gardiner". Jag fick krypa in i matten ryggsäck istället *purr*

2008-01-23 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0