23 juli Dags för Kissarna

Även våra fyrbenta vänner ska ju få visa upp sig. Nu har bilderna letat sig ur kameran så det går att publicera dem här.


Tro inte att jag är blyg.....nä jag har bara fått nått skräp i ögat!


Egentligen är jag kung här!


Skulle han vara kung? Tja, kan han väl få tro.....jag är i alla fall rödast av oss!


Å så gillar jag sallad.....tror jag....


Här är vi två busar i soffan på landet. Det är inte så allvarligt som det ser ut ska kanske tilläggas.


Vi tycker faktiskt att här är mysigt! Kolla Nallemans goa mage!


Hemma igen o matte terroriserar oss med kameran när vi ligger här o myser...hrmmmmmm

Vi har lite olika profiler

Men matte säger att vi är lika söta ändå.

Matte har bestämt att hon ska ställa ut oss till hösten. Det tycker vi låter spännande! Hon har redan förberett och gjort en fin skylt som ska stå ovanpå buren.

Visst blev den fin!

Nä nu ska vi tassa vidare i världen. Undrar om vi kan döda några tygråttor idag.......hmm det får vi nog kolla!


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vilka fiiina killar! De kommer säkert på en bra placering om ni ställer ut dem.

2008-07-22 @ 14:05:37
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Sofi

Mina sma alsklingar!!!!!!! saknar dom sa mycket att jag knappt vet vad jag ska gora. jag lyssnar pa Valentins spinnande pa mobilen varje dag:D



Puss och kram till er alla!

2008-07-22 @ 21:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0