8 maj IDAG KOMMER DOM!!!!!!!!

Då menar jag alltså våra nya små kissar! Klockan masar sig fram, har aldrig varit med om att tiden går så långsamt!

Hoppas att de känner sig hemma och inte är rädda för oss. Maken är inte hemma i kväll den stackarn, så han får vänta tills i morgon innan han får gosa med dem.

Funderingarna är många, var kommer de att sova i natt? Hur kommer det att gå med fågeln? Kommer de att gilla klösträdet? Kommer mina myggfönster att hålla? Massor med funderingar.

Nu är det bara en kvart kvar tills jag får åka hem och Annelié kommer med de små gosarna.

LÄNGTAR LÄNGTAR VÄNTAR VÄNTAR!


Bilder lovar jag att lägga upp här så fort det går.


Mjau på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0