6 sept Så var födelsedagen förbi....

Å skönt var det. Vi tog det lugnt och åt gott. Kära grannen kom in och firade mig. Nu är vi ju jämngamla, hihihi. Av henne fick jag en flaska champange som vi ska dela någon dag. Å så fick jag fina blommor förståss:


Från maken, underbara rosor.


Från svärfar o svärmor, också underbara blommor.


Från kära grannen.

Som vanligt så kommer här en skopa med ludna bilder:


Softar i kattgården


Jag får en väldigt fin blomma, inslagen i blompapper.


Får man inte plats i soffan, ja då tar man näst bästa platsen!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Hurrarop och Grattis!

2008-09-07 @ 14:32:18
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Petra Patcha

STORT GRATTIS i efter skott!

många kramar

2008-09-10 @ 10:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0