23 april I morgon blir det kastrering

Jo jag vet att vi skulle vänta men vi orkar inte längre. Herrarnas bortknippsade kroppsdel har fantomkänningar och de skriker hela nätterna. Tösen har fattat posto under vår säng, på en sänglåda där boysen inte kommer åt henne. Så vi har plötsligen tre skrikande katter I SOVRUMMET!!!!! Vi har inte fått många timmars sömn de senaste nätterna.

Idag är dottern hemma och är förkyld. Hon la sig en stund i våra sänga och titta vem som kom o la sig  hos henne!



Söta Tösen!!!



Hon kastreras som sagt i morgon och så blir det herre-fritt för henne på lördag för då är jag o herrarna i Värnamo på Dackekattens utställning. Håll tummarna för oss!

Nu blir det ingen uppdatering förrän på söndag, tidigast. När jag kommer hem på lördag ska jag raka vägen till A & M för A fyller år. Efter att ha varit vaken sedan kl 5 på morgonen så är jag nog rätt mör när jag kommer på festen, behöver nog ingen alkohol ens en gång :)

På söndag ska jag SOVA UT! Jag får ju en tidig morgon även i morgon fredag då herrarna ska bada innan jag går till jobbet.

Ha det så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Första kortet var inte lätt att ta för hon ville gosa med telefonen hela tiden. Men det blev bra

2009-04-23 @ 16:13:53
URL: http://lovesiesta.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Lycka till på utställningen.

Ha en jättetrevlig helg!

Kram!

2009-04-24 @ 07:46:00
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0