4 april Värme, sol o småtokiga katter

Värmen har kommit! Solen finns där bakom allt det gråa! HÄRLIGT!

Jag har investerat i en gräsmatte-förankring till kattkopplen. Dessutom har jag ett 15 meterskoppel som jag nu fäste på mitten på "ankaret". Detta innebär att herrar katt har 7.5 meter koppel att gå omkring i.

Här är ankaret med kopplet  fastsatt i


I de andra ändarna ser det ut så här:


Eller så här:

Denna unge man spanade på denna lilla sak som satt o kvittrade retsamt utom räckhåll:


Den röda faran, han ägnade sig åt roligare saker. Tur att pälstvätt står på schemat i helgen.....





Med denna päls som följd.......



Ja ja, det dammade bra om Valentin när han kom in så det blev till att gå ut igen och borsta igenom pälsen på honom

I övrigt har dagen gått lugnt framåt. Tvätt har stått på schemat för min del och golfspel för gubbens del. Imorgon kanske dammsugaren kommer att fungera och det ska bli så spännande att få prova den. Jag tänker flytta ut strykbrädan i solen i morgon (om det är sol, vilket jag hoppas) och stryka den tvätt som idag blivit tvättad.

Nu ska jag snart bänka mig framför Robinson och sedan drar CSI Miami i gång i kväll. Kul!
Ha en fortsatt bra helg!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Jag förstår att "killarna" tycker att det är skönt att komma ut i solen. Här är det också varmt och skönt, men på en helt annan breddgrad. Ha en trevlig helg! Kram Anneli

2009-04-04 @ 22:46:27
URL: http://www.canary.user.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0