26 augusti Skimmningsförsök!!!!

Vid kvart över nio i kväll ringer telefonen. Det är Handelsbanken som ringer. De har upptäckt att jag på mitt Allkort har blivit utsatt för skimmningsförsök på Walmart i USA.

Visst är det fantastiskt att banken upptäcker, förhindrar och ringer upp innan någon skada är skedd?! Nu är mitt kort spärrat och jag har även spärrat det andra kortet för köp i utlandet.

Inga pengar förlorade som sagt. Dessutom har det kortet inget saldo just nu för betalningen på det har inte gått in än (går den sista i månaden)

Ja, tänk som det kan vara. Tur att vi använde det kortet mest, just med tanke på detta.

Tjipp

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vilken tur innan oturen var framme!

2009-08-27 @ 15:25:22
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0