30 augusti Tack o lov att han gick!!!

Ja då menar jag Nalleman! Han ska upp i knät så fort man satt sig vid datorn. Hos maken går det bra för han sitter med benen i bokhyllan och har musen i rätt hand. Men jag får vrida mig och sitta med vänstersidan mot datorn och med andra ord blir inget gjort. Ja inte mer än att kela katt, o det är ju inte fy skam det heller. Men maken använder oftast bara musen vid datorn medan jag behöver använda tangentbordet, å det är inte lätt med 6 kilo katt emellan sig och datorn!

Nåväl, nu har han gått som ni förstår. Jag har varit o shoppat loss idag. Förutom att jag snuvade maken på min födelsedagspresent och gick o köpte den själv (en ny stekpanna), så har jag handlat en ny sopborste. Den gamla har gått av. Hittade denna lilla läckra sak på Maxi:



Genomtänkt var den också, kolla här!


Så nu hänger den här


Fanns även i svart med lila prickar, för er som är intresserade.....

Sen varjag och förnyade min samling av gröna växter. Jag har hållt mig till ampellilja för här finns tre små individer som älskar att äta på mattes blommor. Nu var jag lite modigare och köpte både schefflera och ormbunke (och ampelliljor förståss).

De gamla shabraken åkte ut:


Och de nya kom in. De blev genast provsmakade av två små fyrfotingar. Jag bara undrar hur länge dessa blommor får leva..... utan tuggmärken alltså


Nu ska jag sitta här vid datorn en stund och göra det sista vid bilderna från Graceland. Sen blir det middag och ytterligare lite senare CSI.

Ha det så bra!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vilken läcker borste!

Måste dra till Maxi o kolla.

Visst är det roligt att pyssla lite med växter. Jag har också tuggmärken på min växter. Buster var den som var värst.

Ha en bra kväll!

2009-09-01 @ 19:14:16
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0