20 januari HJÄLP mina blommor!!!!!!!

Jag vet att katter gärna tuggar gräs. Mina gör det också. På sommaren ute och på vintern PÅ MINA BLOMMOR!!!

Julle han älskade skotten så jag fick sällan några sticklingar. Nu får jag behålla sticklingarna men hur snyggt är det med snaggade blommor???

Titta bara här. Dessa köpte jag för inte så länge sedan.....

Kolla bladens ytterändar!


Alldeles nyinköpt! Om han ändå tuggade i sig bladen, men nä, han sliter av dem och sen hamnar de på golvet. Jättesnyggt!


Snyggt eller hur?

Det sista "liket"


Jaja vad gör man inte för sina små älsklingar. Jag har försökt att så kattgräs, men det stackars gräset har inte en chans att börja gro för gruset är så intressant att sålådan hela tiden ramlar i golvet. Ska nog ta med en till jobbet och låta den gro där.

Det var allt för idag.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha glöm kattgräs, ampelliljor är katternas favoritgräs. Det älskar dem, blir beroende som en drog. Min Zelda kunde göra vad som helst för att komma åt dem så det var inte ens någon idé att försöka sätta dem högt upp. Nä, antingen får du ge dem en egen blomma som är tillåten eller så får du helt enkelt leva med det. Kan tala om att de växer ut ganska snart igen och blir lika fina som tidigare - förutsatt att de får vara i fred alltså.



Ofelia har inte fattat vilket godis det är faktiskt, men hon har ju å andra sidan kattmynta ute i trädgården och den smäller ännu högre (bara vintern ger med sig).



Kram på er

2009-01-20 @ 20:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0