25 januari Fest-rapportering

Jo vi hade fantastiskt roligt. Var inte i säng förrän vid 2 tiden. God mat i grekisk anda blev vi bjudna på och sedan spelade vi kort för hela slanten. Så roligt man kan ha när man bara sitter och umgås!

Idag var vi lite avslagna. Jag blev väck vid 06.30 av två vildingar. Då hade jag sovit i ca 4 timmar och var inte speciellt sugen på att gå upp. Men tur var det för dottern hörde av sig från andra sidan atlanten och vi talades vid en lång stund över msn. Det var roligt att höra av henne nu när hon varit där lite grann. Hon verkar trivas som fisken i vatten!

I övrigt har dagen gått i ett långsamt tempo. Jag tog sonen i bilen och han övningskörde till Anderstorp och sedan fick jag köra den tråkigaste vägen jag vet, alldeles ensam tillbaka. Det hände något roligt på vägen till Anderstorp. Plötsligt, 5 meter över bilen, uppenbarade sig en stor kungsörn och strax brevid flög blivande fru kungsörn. Härligt att få se dessa stora djur fria i naturen.

Hemma var det sovning som gällde. I dotterns säng förståss.


Nalleman tvättar tass på Valentine som sover sig i genom allt


som sagt, sover.....

Men de var ute i omgångar i dag. Det har inte varit så kallt utan vi har kunnat ha fönstret öppet längre perioder. Det uppskattas väldeliga av Valentin som jagar något i gräsmattan varje gång.


Nalleman tar det lite lugnare.


Nu var det allt för denna gång. Återkommer snart igen.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Brukar dom sova i min säng? Det ser så gosigt ut! puss

2009-01-26 @ 07:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0