11 juli Nu är vi på väg

Internetuppkoppling har jag inte hittat förrän vi kom till hotellet i NY så jag får sammanfatta dagen.



En kall station i väntan på tåget som faktiskt kom och gick i tid


Grått!


Lika grått var det längs med vägen. Landskapet flyger förbi


På Kastrup började vi med en öl o en gammeldansk före maten.


Sen åt vi gott på Hereford Beefstow.


Sen gick vi så sakteliga till rätt terminal och trots att planet var 10 min sent från London så gick vi i tid och kom till och med fram lite tidigt.

Heathrow gick fort och snart satt vi på boeing 777 till Ny.

Det var en skumpig färd vill jag säga. Nu ligger vi i sängarna på Comfort in, tittar på åskvädret utanför fönstret och tycker att hela rummet gungar!

Imorgon ringer klockan halv 8 då blir det frukost och sedan bil.

Kan ju säga att klockan är 00.30 12 juli här och hemma är kl 06.30 den 12 juli. Vi startade 09.20 den 11 juli.....

Ha det!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Åh...jag trodde jag skulle få vänta i 4 veckor..roligt att få höra att resan över gick bra och att ni är på stadig mark. Hoppas att ovädret inte drabbar er så mycket i morgon när ni ska ta bilen. Kör försiktigt! Kramar

2009-07-12 @ 11:11:58
URL: http://shaggkvist.se/wordpress
Postat av: Sofi

Hej! Tur att tåget kom och gick i tid, synd att flyget var så guppigt får hoppas att bilresan inte blir lika guppig. Kramar

2009-07-12 @ 15:01:34
URL: http://lovesiesta.blogg.se/
Postat av: Petra P

"Aaaavundsjuk jag är så aaavundsjuk" trallar vidare. Ha nu ett helt underbart äventyr!

2009-07-13 @ 15:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0