11 juni Kattrapport!!!

Allt går sin gilla gång här hemma. Kissarna har fått vara ensamma hemma om dagarna nu i några dagar. Dottern har varit i Mölndal och tagit hand om lilla "moster" som precis kommit hem från sjukhuset. Inget allvarligt, men dottern hämtade henne på Mölndals sjukhus och har bott hos henne ett tag. Därför har kissarna varit ensamma om dagarna. Det har gått jättebra bara lite mer kontakt-sökande på kvällarna.

Igår städade jag järnet. Ensamma hemma, katterna o jag. Först hade jag ordentlig genom-kammning av pälsar, så jag slapp dammsuga två gånger. När jag väl var färdig, bord och bänkar rensade, då skulle jag in i duschen. Vad ser jag då? Jo hel-kull-syskonen. Visst syns det att de är av exakt samma skrot o korn.


Stilen är lika!


Mmmmmmmmmmmmmmm

En morgon, tror även det var i går, då satt alla tre kissarna och tittade ut genom köksfönstret. Jag har tagit bort myggnätet för jag tror aldrig vi kommer att behöva det......hrmmm svensk sommar hrmmmmmmmm

Livet utanför fönstret är ju betydligt mer intressant när nätet är borta än vad den var innan.


Tydligen är mina förehavanden mer intressanta än livet utanför fönstret så här på morgonkvisten


- Okey då matte, jag kan väl låtsas att jag tittar ut då, om du envetnas, men småliven de verkar inte sammarbetsvilliga. Är det bara jag som får godis då???????

Tja det var allt för nu. I morgon kommer sonen hem och ska bo hemma över sommarlovet. Han har jobb på mitt jobb så han är sysselsatt i alla fall.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: mooch

Vilka härliga bilder på gosenosarna. Så skönt att se Nalleman och Tösen nana ihop på samma bänk!

2009-06-13 @ 09:47:57
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0