27 mars Från Polen-grått till julstämning!

Ja vad säger man.....Bara för att maken ska köra till Stockholm o vara med goda vänner så ser det ut så här när man kommer upp idag!



Vart tog våren vägen?

Nåja, helgen ska i alla fall vikas åt att städa (inte gjort på länge) och sy färdigt burskynke (utställning 25 april) samt lägga upp tre par byxor. Finns det något man drar sig så för som att lägga upp byxor? Å sen när det är klart så är man så nöjd så nöjd och undrar varför man drog ut på det så länge. Jaja, man är väl lite konstig.

Nalleman är överförtjust i sugrör. Manisk nästan. Tar man fram ett så viker han inte från ens sida förrän han får sugröret. Kolla denna bildserie bara :)


Du, jag kan också använda sugrör så de så!


Men ge mig det då så jag kan börja leka!!!!!


Nu får jag det snälla snälla!

Tja, sedan norpade han sugröret och låg o tuggade på det en stund. Han får inte ha det och leka med när inte vi är med för små bitar kan lossna och får han det i magen så vet man ju aldrig vad som händer. Kan bli så ont i magen av det.

Nä, detta blev ett morgonbloggande och nu måste jag göra mig i ordning för att köra. Det blir ju till att skrapa och borsta bilen, grrrrrr.

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Ja, usch o fy för vädret! Ha..ha..vilken härlig Nalleman ni har!

2009-03-27 @ 07:49:48
URL: http://www.shaggkvist.se/wordpress.
Postat av: Mia

Mmmmm visst är han härlig....men i bland kan han vara lite FÖR härlig......Goskissen!

2009-03-27 @ 08:25:24
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/
Postat av: sonen

ser ut som han dricker XD

2009-03-30 @ 14:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0