14 maj Nu är hon hämtad från veterinären (uppdat)

Jag sitter här på jobbet med buren vid fötterna. Jag har hängt min kofta över den så det ska bli mörk och mysigt. Hon behöver ta det lite lugnt och då är det bäst att vänta med pojkarnas framfart så mycket det går.

Bodyn har jag inte tagit på henne men hon slickar sig inte i buren. Den får åka på när vi kommer hem.

Alla stygn är utbytta och bukväggen har läkt så det är ett ytligt sår trots allt och det är skönt.

Uppdaterar detta inlägg lite senare i kväll.

Tösen var så duktig på jobbet. Morrade bara lite men vilade mest i buren. Väl hemma fick hon på sig sin body igen. Usch ja, hur länge ska hon behöva ha den tro?

Bilder från kvällen

- Alltså, den måste gå att bita av på nått sätt, jag provar här.....


- Eller här.....


-Näää det funkar inte, får väl kanske be om hjälp.....


-Hörrö du tjejen, ska du ha hjälp? Fast jag tror du får fixa det själv, matte bara skäller på mig om jag hoppar på dig.

Så gick det ett slag och lugnet infann sig för ett litet tag.


Nalleman spanar efter kaninungen som skuttar runt på gräsmattan, Valentin gör sig till för Tösen som verkar måttligt intresserad.

Men Valentin har varit så på Tösen hela kvällen så i natt tar dottern Tösen med sig in i sonens sovrum och sover där med mat och låda i närheten. Så får Tösen det lugnt i natt och kanske ska vi fortsätta så varje natt för det är ju då som det är mest race här i huset. (Tror jag, jag brukar ju sova om nätterna, men vad annat kan förklara tre trötta katter på morgonen??)

Mer kommer senare!

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Mia!

Se så söt kissemiss ni har skaffat er!

Hur ska ni kunna resa bort i sommar? ;)



Jag är i San Francisco till den 16e juli, då jag drar vidare mot Las Vegas över helgen, sen NYC i några dagar innan jag åker hem till Växjö. Är ni i dom krokarna runt dom datumen?

2009-05-15 @ 18:42:46
Postat av: Ingela

OMG vilken otur den lilla damen har, håller tummarna för att det vänder snart! Hur har det gått med N föresten?

2009-05-15 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0