26 maj Va e de för da idag, e de en vanlig da?

Nä de e ingen vanlig da för de e dotterns födelsedag, hurra hurra hurra!!!!!!!

Så det blev till att kliva upp i ottesvängen för att sjunga och ge presenter.

Sedan hade hon och jag en rendevous på stan för att äta lunch.

Just precis nu har vi ätit hemmagjorda hamburgare som faktiskt blev jättegoda och dotterns goda vän står och lägger ihop sin present till dottern, en tårta. Mumselimums ska det bli!

Så här såg det ut före maten...



Å så här när vi åt........



Nu vankas det som sagt tårta och kaffe, sedan har jag en överraskning till att bjuda dottern på. Hihihi men den kan jag ju inte skriva om här ännu, så det kommer senare.

Måste väl bidra med en liten kattbild.......


Nalleman goes green! Han har hittat en håla i gräset, som vi med vilje låter vara högt, det drar åt sig mer flygfän då.


MYSIGT!!!!


Han överlåter i bland sin plats till Tösen och jag kan säga att hon försvinner helt, den lilla sötingen!


Å så hade vi ju småfolk på besök, till Nallemans glädje! Alla leksaker åkte ut ur sitt gömställe och Nalleman lekte tacksamt med alla.

Nä, nu hägrar tårtan!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Grattis till dottern! Hurra!

2009-05-26 @ 21:34:46
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0