24 november En fet svans

Å då menar jag inte fetsvans som fertila katter kan få, utan fet svans. Stackars Nalleman ser ut som en riktig rugguggla i akterpartiet. Men snart är det över. Vi har hållit på en vecka nu, bara tre dagar kvar. Till helgen blir det ett efterlängtat bad av rumpestumpen vill jag lova. Hur mycket Nalleman än protesterar.

Eller vad säger ni om denna feta rumpa?





Uschianamej det blir nog till att ta till det annars så förbjudna Yes-diskmedlet till helgen. Fast jag prövar nog med Degrease-schampot först.....

I övrigt går allt i 190 nu för tiden. Måndag blir fredag innan man hunnit blinka och fredag blir måndag än snabbare. Men så är det väl. Tiden rullar i nerförbacke så här när jul närmar sig. Tack o lov har vi ordnat alla julklappar klart och inte ska vi ha så mycket mat heller. Vi ska äta julbord ute, hela familjen, den 19 december. Hade bokat på stadens stadshotell men de ringde återbud för ett par veckor sedan. Vi var de ända som hade anmält oss till den 19 så de ställde helt enkelt in. Men hallå, hur många har tänkt på julbord i slutet på oktober? Ja, jag hade det då men jag menar alla andra.

Så vi går till Öjaby Herrgård i stället. De tog gärna emot oss den 19 december.

Nu har Nalleman parkerat brevid min dator och jag får så konstiga kommandon på skärmen, för att inte tala om att han ideligen kommer åt den pyttelilla knappen vid skärmen som stänger av hela datorn.....hrmmff.

Men jag har inte så mycket mer att säga.

Ta det lugnt, det finns ett liv efter jul också, fast inte för grisen förståss.


Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Ligans Talesman

Ja jisses vilken svans.

Och vilka nötter att ställa in julbordet nu??!

Är dom helt tappade bakom en vagn eller ??

Jupp, troligen. ler

2009-11-24 @ 20:29:20
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Mamma Mia

Troligen trötta på julbord redan nu. Vi kan bara den 19 för då är barnen hemma. Å Stadt som har det bästa julbordet i stan.....hmmmfff

2009-11-25 @ 07:43:23
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0