24 september Lite ditt o datt

Var ska jag börja tro?

Jo nu vet jag, med mina älskade vargar! Idag fick jag mitt sponsorpaket! Dessutom hade de hörsammat min önskan om att få lite päls från Frost. Se här vad jag fick:


Kuvertet
"Do Not Bend" var det ingen som förstod för innehållet var ganska så skrynkligt.


Kuvertet med päls (fast det är tom just här på bilden)


Dekal till bilen, diplom och päls. Valentin tyckte pälsen var jättespännande.


Kylskåpsmagnet med Frost på

Samt sist men inte minst;

Min t-shirt! Tror jag är ensam om den här i Sverige faktiskt!

Jag blev fantastiskt glad över att de skickade med päls till mig. Som sagt tyckte Valentin den var jättespännande, vilket väl visar att han inte har någon respekt för varg, what so ever! :)


-Jag välte inte skylten för att komma åt pälsen, inte alls, jag lovar mamsen!


- Men den luktar så gott! Måste bara lukta!


- MMmmmmmm jag tror det snurrar lite för mig nu. Kan man bli hög på vargpäls mamsen?

Ja det tror jag att en liten katt kan bli. Jag fick lägga pälsen utom räckhåll för liten katt.

Sedan tog jag mig an projektet "Förvaring av otympliga täcken". Kan säga att det lyckades. Köpte vacumpåsar på Maxi och det var en lite bättre modell än jag använt tidigare. Denna modell hade vacumpåsen i ett fodral som man sedan kunde stänga. Titta här så bra det blev

Har lagt dit nagelfilen som måttjämnförelse. I den väska ligger ett dubbelsängstäcke, två duntäcken och två syntettäcken och jag hade nog fått i lite till.

Mycket smidigt måste jag säga. Nu ligger väskan i garderoben och tar minimalt med plats.

Jag var ständigt påpassad av nyfikna kissar. Kisse nr 1


- Vaddå? Jag har väl ALDRIG gjort nått bus mamsen, eller? Men du, nu måste jag skutta till fönstret det händer nått där!


- Han har alltid så bråttom den där Valentin, han borde chilla lite!


- Hinner inte chilla, jag måste vinka till dem vid busshållplatsen!


Till förra helgen fick jag mitt sye. Jag satte mig vid kökbordet en kväll och delade trådar. Då var jag fasligt påpassad av unge herr Valentin


- Mamsen, jag kollar så trådarna inte smiter. Tror inte jag zzzzzzo.............

Han sov så sött gull-gossen!


Pöt-nosen!


Idag med posten fick jag inte bara mina vargsaker, vi fick även en söt inbjudan till dop. Tur är att de har prickat den enda lediga helg vi har i oktober. Jag var lite rädd att det skulle kollidera med annat, men nu ska vi gå på dop, så det så!
Söt inbjudan var det i alla fall. Tack A & M om ni läser här!

Lilla söta Amanda!

Det sista dopet jag var på var mitt gudbarns. Han döptes samtidigt som min nyfödda dotter låg kvar på sjukhuset och jag ammade. När gudbarnet skrek rann det till hos mig. Hur kul var det på en skala??????? Så om man tänker efter är det alltså i runda slängar 21 år sedan jag var på ett dop som inte innefattade något av mina egna barn. Hoppsan vart tog tiden vägen?

Nä, nu ska jag peta i mig lite mat.

Ha det så bra!





Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vad fin hr Frost var. Spännande att följa.

Ja, så vitt jag vet är du nog ensam i vårt avlånga land, hade inte hört talas om detta innan du skrev om det.

Valentin han är också en snygging ;)

Jag såg att de har billiga sådana påsar på Rusta...ska kolla in dem. Måste ha nu till alla sängkläder som ska packas ned.

Vilken fin inbjudan till dop! Tänk att få hålla i ett sådant gulligt knyte ;)

2009-09-24 @ 19:17:03
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0