6 september.....igen. Badresultat

Ja jag lovade ju visa hur de blev efter badet.

Men först ett par bilder under tork-perioden.


Inbilla dig inte att jag tänker titta in i kameran, det kan du glömma!!!!


Nä jag tänker fortsätta torka, så de så!


Valentin ville heller inte samarbeta så mycket. Men ser ni på huvudet på honom, han är lite vågig i pälsen, så sött!
Men det försvinner när han torkat helt.


Mer vågor!

Nu på kvällskvisten satt maken och jag framför tv:n och den ende som var med oss var Nalleman, men var var de andra två???

Jo när jag kom ut i köket möttes jag av detta:

Här på spisen ligger visst somliga skönt. Tur att vi har induktionshäll som inte går i gång av sig själv. Lilla söta gumman. Så fick hon sig en liten tur upp i husses famn också.


Hon vet inte riktigt än om hon ska tycka om det eller inte men det blir mer och mer avslappnat.


Men lite gott är det allt.

Den andra kissen han låg här på sin älskade matta.
Så var det detta med tvättresultat. Svårt att fånga om de inte är precis nyborstade, vilket de inte är vid denna tid på kvällen.

Syns att den inte är fet under hakan i alla fall och är lite yvigare.

Nalleman, han är ju som han är men nog är det bätte än innan. Mycket mjukare päls.


Måste vara göra nått åt kragen, men det får bli en annan dag. Nu ska Nalleman och jag lägga oss i sängen och läsa en bok. Dvs jag försöker läsa och han puttar bort boken och tycker att jag ska kela honom i stället. Gissa vem som vinner?????

Jag fick förresten en söt liten bok från min dotter och katterna. Den heter Kloka ord om katter. Här kommer som slutsnurr, ett citat ur den:


Katter är  smartare än hundar. Man kan inte få åtta katter att dra en släde genom snö.

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: AnneliH

De är ju för snygga alltså!

2009-09-07 @ 22:28:46
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0