17 april Aska aska aska vad gör man?

Sitter här o är håller tummar för allt vad tygeln håller. Lördag 24 april är det tänkt att dottern ska bege sig till Kreta för att börja sin praktik/jobb där. Men som det ser ut nu kommer hon nog inte i väg. Å vem vet om jag kommer i väg i slutet av maj? Har kollat med Apollo, det är ok att boka om utan kostnad och det får jag göra närmare avresedatumet. Annars ska man göra det 30 dagar innan avresa och där är jag ju snart.

Jaja vi får se hur det går. I dag säger de att vulkanen ska spy aska 4-5 dagar till, men hur vet de det?

I vilket falls om helst så hade vi fredagsmys igår kväll. Såg på Så ska det låta och sedan satte vi på Kärleken checkar in. Idag var vi uppe tidigt och var i stan vid 10.

Lite skulle inhandlas utifall att dottern kommer iväg. Jag skulle jaga de omtalade Converse-skorna. Men inte hittade jag de någonstans. Så det får bli till att beställa dem på Haléns i alla fall.

Däremot köpte jag min efterlängtade klänning:

Jag älskar den, å den sitter så bara på! Får bli favoriten i sommar. Tyvärr är det ju för kallt att inviga den, trots att jag köpt vita tights att ha till.

Efter vi hade varit på stan så åkte vi till Sanna. Hennes "foster"hund (ja det är en invecklad historia) Tara, fick för några veckor sedan en liten Signe med Sannas egna hund Charlie (de är inte släkt med varandra tack o lov). Så idag var Signe 5 veckor och vi fick komma dit o hälsa på för första gången. Jag säger bara VALPAR!! De är ju så söta och charmiga att till och med en inbiten kattmänniska som jag faller som en fura!

Här kommer bilder, varning för sockerchock!

-Hej, det är jag som är Signe!



- Jag SKA ta mig över!


- Lyckades!!!!


- Jag o mamma Tara


- Åh vad jag ligger skönt här!


- Måste ju visa mig i profil också, kan ju inte sova hela tiden!


- Jag har dödat denna hemska råtta. Nåja, pappa hjälpte till.


- Här är min fina pappa Charlie




Tja, det var vad som hänt på lördagen. Imorgon får vi besök för grillning om vädret tillåter.

Nu vankas det mat och jag ska göra förrätten så jag får nog bege mig till köket.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: kickan

söt valp :)

2010-04-28 @ 18:32:48
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0