4 januari Så äntligen har vi fått en skrivare i huset!

Å inte bara en skrivare, den kan kopiera och scanna också!

Så gissa om jag har testat detta i dag. Det är ju så roligt att få gamla foton överförda digitalt, kunna bearbeta dem lite och sedan spara dem på datorn.

Vår dotter är född tre månader för tidigt. På den tiden tog de kort på barnen med en polaroidkamera. De fotona bleknar med åren och jag är glad att kunna lagra dem på datorn.

Här är hon, bara några timmar gammal. Det är pappas finger till höger, jämför det med hennes arm.  
I slangen får hon extra syre. Hon är sex timmar gammal på bilden



Hon är född 26 maj 1988 och den 4 juni fick hon komma ut på pappas bröst för första gången. Hon ser ut som en liten rumpnisse!

Tänkt att hon kunde bli storasyster några år senare. Då kom det här vilddjuret till världen

Sonen och jag den 4 september 1992. Han är född den 30 augusti.

Hemma fick han genast prova på att dela säng med syrran. Något skeptisk kanske....

Det gick inte många månader innan han hade vuxit i de byxorna hehehe

Här är han en hel månad

Go o glad!

Men det är ju inte bara mina barn som jag scannat i dag. Gick "down memory-lane" och tog några på mig själv också.

30 november; Jag har min första barnvakt hos mig. Min farmor. Jag är född den 3 september så jag är inte så gammal

Så kom min första jul och jag är helt omringad av paket


Min första sommar och jag har fått en fin solbränna och en fin nalle. Nallen lever än (tror jag, fast han ligger på vinden så man vet aldrig vad mössen tagit sig för med honom......).


Nu ska scannern och datorn får vila lite för det är dags att göra sig i ordning för att gå ut och äta en bit god mat med make och dotter. Fira lite Trettodagsafton liksom.

Men jag kan nog garantera att här kommer att dimpa ner fler kort från förr......

Ha en trevlig helg!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0