10 juli Lilla pappas födelsedag

Idag fyller lilla pappa 87 år. Hoppas att de firar honom på hemmet, jag kommer inte hem förrän i morgon.

Semestern går med raska steg mot sitt slut. På måndag sitter jag där igen och får drömma tillbaka till dessa fina dagar som jag haft under mina två veckor. Kan verkligen inte klaga på vädret.

Det första jag ska göra på måndag är att ringa tandläkaren. Jag har en fyllning mellan två tänder som har lossnat och det är så obehagligt när den spänner när jag tuggar på den sidan. Hoppas bara att "min" tandläkare inte har semester än så jag får hennne. Hon är så jätte bra.

Vi har haft det underbarti vilket fall som helst. Kissarna har trivts, tror jag, Tösen har blivit mer tillgiven i alla fall.

Idag ska jag passa på att packa lite under dagens svala morgontimmar och sedan blir det nog ett dopp. Vi siktar på att åka tidigt i morgon så vi kommer hem innan formel 1:en som börjar kl 2. Innan dess ska jag ha hunnit med att bada katterna för de är i skriande behov av ett bad! Så packning av så mycket som möjligt blir i dag.

Nu avslutar jag med några fina kvällbilder som jag tog härom kvällen







Ha det nu så bra!

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Grattis papsen önskar Inkan o Ligan.

VILKA bilder !!

2010-07-14 @ 13:37:53
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0