23 maj Var det pingsten som for förbi???

Pingsthelgen är nog den anonymaste helgen vi har. Att dessutom stryka annandag pingst, gör ju inte saken bättre.

Men lite har hänt i alla fall. I fredags kom dottern hem från Kreta. Av olika anledningar passade inte livet som reseledare. Så nu blir det till att hitta något annat.

Men hon hade med sig lite fina saker till oss.  En sak var en jättefin väggdekor, något som jag letat efter men tyckt varit dyra. Men visst blev den fin!


Sitte rpå en av skjutdörrarna till garderoben. Med bling bling o allt!

Lördagkväll som ju var pingst, då grillade vi. Både oss själva i det fina vädret som var under dagen och mot kvällen lite kyckling o fläskfilé. Till detta slog vi till med tsatsiki. Så fick jag in lite greklandkänsla även denna helg. Efter maten  åt vi hemmagjord citronpaj, gudomligt god!



Sen blev det tv-tittande och ganska tidig säng.

Idag söndag har jag städat och gjort räkningarna. Plockat lite inför min resa som står runt hörnet. Det ska bli väldans gott att få åka till underbara Grekland.

Kan bli dåligt med uppdateringar några veckor framöver, men jag lovar ett inlägg med bilder när jag kommit hem.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anneli Fäldt

Ha en härlig semester i Grekland.

Hälsningar

Anneli F

2010-05-24 @ 19:58:12
Postat av: AnneliH

Vad synd. Hoppas hon har haft en bra tid där iaf.

Ja, snart får du byta ut det här skitvädret mot något alldeles mycket bättre!

Inte många dagar kvar!

Följer med dig i tanken!

Kram!

2010-05-25 @ 18:16:17
URL: http://www.shaggkvist.se/canaryuser/
Postat av: Inkan o Ligan

Tja, man får prova sig fram till nåt som passar.

Pajen såg goooooooooooood ut.

2010-05-30 @ 09:19:34
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0