22 oktober Snö! och hemkommen solresenär

TJa har egentligen inte så mycket att skriva om. Inte mer än att det såg ut så här igår på morgonen när jag skulle släppa ut katterna.


Brrrrrrr, halt och eländigt på vägarna.

Jag var i Ljungby hos en kanon-veterinär för Nalleman. En underbar människa. Jag fick även träffa en beteende-vetare, ifall det skulle vara stress som orsakar alla problem. Men det uteslöt vi ganska snabbt. Så vi tog lite mer prover på kissen och denna gången fick han lite lugnande. Även en titt i halsen blev det för att se om tonsillerna kommit tillbaka, men det hade de inte. Så nu avvakar vi lite till och väntar på provsvar.

Medan jag var i Ljungby var dottern i Anderstorp och hämtade sonen och flickvännen. Och när väl makens flygplan hade landat åkte hon och hämtade honom också. När jag väl rullade in på garageuppfarten så var huset fullt. Tala om kontraster!

Ett litet minne från makens vistelse i Alicante (golfens tydliga paradis)


Ja nu är vi samlade hela helgen, det ska bli mysigt. Sen ska veterinären höra av sig så jag får svar på proverna som togs.

Ha det så länge!

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Tja, lite så var det ju hemma i fredags med.

Kram

2010-10-24 @ 11:43:34
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Glömde juh.

Lycka till med Nallemannen.

2010-10-24 @ 11:44:33
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Mamma Mia

Ja du Inkan, leverprovet har gått ner så det var lite bättre och FIP o FELV tar ett litet längre tag att få reda på. Har börjat ge honom BioB, b-vitamin, två ggr om dagen för hud och päls. Får se hur det verkar.

2010-10-24 @ 14:36:02
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/
Postat av: Inkan Ligan o Trillingarna

Åh hoppas hoppas verkligen.

sv. kul att vi är med i samma program.

I helgen var jag ju i Skövde OCH jag har kikat lite. Påsarna innehåller exakt samma som Naturdiet fast Xtras är så mycket dyrare. SÅ, jag kör en påse Xtra om dagen och 3påsar Naturdiet.

Sen anser ju jag att det handlar om att hålla sig inom dom 500kcal per dag. Så i helgen så åt jag en tallrik gröt när dom andra åt mat. Då ÅT jag ju också samtidigt som jag var lite mer social. hehe

Det får ju liksom inte BLI en sekt som jag lite skämtsamt brukar säga.

Jag tog även ett glas vin både fredag och lördag.

Men ändå inom ramen för dom 500.

Man måste ju tänka på sig själv lite och använda sin egen hjärna.Sen är det inte optimalt. Det fattar jag med och jag kommer inte göra det igen om det inte inträffar nåt akut. Nu hade jag ett behov av det. Gud så långt det blev i din blogg.

hehe

Lycka till !

Kram

2010-10-25 @ 12:57:22
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0