4 december Jag har en fan-club!

Det kommer jag till lite senare.

Först vill jag be om ursäkt återigen, att jag är så dålig med uppdateringar. Kan inte skylla på nått annat än tid o ork.

Första advent for förbi i rasande fart och jag fick med nöd o näppe upp de nya julgardinerna. Kunde ju inte ha rosa gardiner till adventsstjärnorna. Så här ser mina nya fina gardiner ut.



Mitt under städningen hittar jag Nalleman, ockuperande dammsugaren!

Knaskatt, där ser han ut att ligga gott!

Sen har vi ju snöat in på rosévin. En ovana från Grekland. Nu sist när vi var på bolaget så var vårt favoritvin slut och vi skulle då välja ett annat. Tog detta, ett tetra-vin. Aldrig provat innan men det var väldans gott faktiskt. O smidigt, inga tomglas utan rakt ner i pappersinsamlingen



Tror nästan att Tösen tagit sig ett smakprov....

- Nej matte det har jag inte alls, är bara trött!

Så var det då det här med fan-club. jag har idag en fanclub som heter "vi som inte gillar matte". Den har tre medlemmar. Här är två av dem


Medlem Tösen är sur på två sätt.


Valentin är ordförande o hatar matte mest


Nalleman vill inte erkänna det riktigt.....


Men han är också med


Jag tror jag överlever denna hata-matte-storm den har nog gått över till kvällen.

Igår var jag på stan o strosade lite. Hittade mig en fin ring som jag inte kunde motstå. Ursäkta den skrynkliga handen


Tösen har funnit en ny favoritplats. Det är min mammas gamla Emma-fåtölj, som just nu står i vardagsrummet. I den har vi lagt en av de nya dynorna som kissarna fått. Där trivs hönan! Fast hon är fortfarande sur!




- Jag är också sur matte!

Nu ska jag ta mig till affären o handla sen blir det pannbiff med lök till kvällsmat!

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Wikki

Vilka snyggingkatter ni är! NosPuss Wikki

2011-12-11 @ 20:44:16
URL: http://metrobloggen.se/wikipedia
Postat av: Inkan o Ligan

haha Stackarna.

Ser ut som här hemma när det har badats. ler

God Fortsättning

Tazz&Kram

2011-12-25 @ 18:16:28
URL: http://www.inkanochligan.se
Postat av: Wikki

God Jul-fortsättning! Jag tänkte hinna tassa in hos alla bloggvänner igår kväll men... julhälsningen kommer idag istället! Hoppas ni alla får en fortsatt underbar jul och nyår! NosPuss Wikki

2011-12-25 @ 20:39:42
URL: http://metrobloggen.se/wikipedia
Postat av: Anneli Häggkvist

Ha..aha..ha..!!! Vilka surisar. Det var den snyggaste ring jag sett, verkligen!

2012-01-11 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0