30 januari När katten är borta dansar.......

eller rättare; När matte är borta gör katter som de vill!

För vad väntade mig efter förra blogginlägget? Jo detta:

Myntakudde badar i vattenfontänen.

Så det var bara att göra rent den, både kudden och fontänen.

Vem den skyldige är? Jo.....jag har mina misstankar

Först Nalleman:

- Men matte, jag har ju boat in mig här på lillhusses tröja, inget får mig att lämna den!

Så var det Valentins tur att bli misstänkt:

- Äsch kudde....jag ahr ju min mus här! Kolla bara matte, varför skulle jag vilja ha en kudde?


-Lilla mus var tog du vägen?


- Åh där är du mmmmmmmmmmmmmmmmmm

Så återstod då Tösen. Kan hon ha varit den skyldiga?

Skulle tro att hon var den skyldiga för hon låtsades som ingenting och sov på bus där uppe i trädet.


Men det spelar ingen roll vem som gjorde det, pumpen skulle ändå göras ren. Söta är de i alla fall när saker ska "bada". Sen kan jag ju meddela att blöt kudde som ligger på elementet för att torka, den luktar alldeles underbart!

Ha det bra till nästa gång

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

haha Men men, den va ju smutsig vettu !?

2011-02-04 @ 22:51:59
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0