21 juni Hemligheten avslöjas; nu är han fast för evigt

Jag gav ju en liten teaser härom dagen, den här


Nu kan jag avslöja vad jag menade.

Vi börjar här. Ursäkta bildkvaliten men ljusförhållanden var ju inte de bästa.

Här är jag


Vad händer utanför bild då?

Jo så här.



Vad gör jag?


Färdigt!


Nu sitter Julles tassavtryck för alltid på mitt smalben. Efter att nu veta hur det känns, kommer jag att sätta dit de andra kissarnas tassar också. Gäller bara att få bra avtryck. Kanske en glasplatta och på med tassen och sen kameran o rita av. Men det får bli höst o vinterprojekt. Detta hinner bli "färdigt" för sol o bad innan vi åker till Grekland.

Förresten så på fönsterbrädan är det översta raden med tassar och tassen längst till vänster som sitter på mig nu

Måste ju lägga upp ett kort på lilla Julle också, det är lite över tre år sedan han togs i från oss, brutalt och allt för tidigt. Bilar är hårda, katter är mjuka. Aldrig mer en frigående utekatt!

vi åt alltid frukost ihop. Först gick han ut för att kissa, sen kom han in, hoppade upp på sin stol med hans dyna på. Så fick han slicka smöret av en bit knäckebröd. När smöret var slut gick han ner till sin skål och åt sin frukost. Det var en söt morgonrutin och ibland kan jag sakna den vansinnigt.

Kommentarer
Postat av: Ulla S

vad man kan sakna sina husdjur fast tiden gått! kram

2011-06-21 @ 21:01:01
URL: http://livetochvardagen.blogspot.com/
Postat av: Ulla S

PS. Jättefin tatuering. och inte så vanlig.

2011-06-21 @ 21:01:32
URL: http://livetochvardagen.blogspot.com/
Postat av: Mamma Mia

Visst är den. Gråter en skvätt när jag tänker på Julle, fortarande, efter så många år och så många gosiga kissar hemma. Men han var speciell och den förste efter 44 års väntan.

2011-06-21 @ 21:31:58
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Åååååååååååååååååååååååååh vad häftigt.

DEt kanske man skulle göra.

Prinsens tazz ?!

funderar

Ha en underbar midsommar !

Tazz&Kram

2011-06-24 @ 10:07:25
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0