22 oktober Dags för garderobsbyte

Idag var det dags, sommarkläderna skulle ut garderoben o vinterkläderna in.

Som vanligt var alla katter där jag var.....


Jag fixade och donade o kissarna sov som små grisar. Husflux när jag tittade till dem så låg två av dem så här:



Valentin o Tösen brukar aldrig ligga tillsammans, inte på det här viset. Valentin hade fullt upp med att tvätta Tösen, som bara låg där och lät sig bli uppassad.


Tvätt!

Sen somnade de gott!



Nalleman han låg där för sig själv och bara mådde väl




Sedan kan jag även visa den lilla uppfinning som vi har på både framsidan och baksidan av huset. Allt för att katterna ska ha lite att titta på. Kan ju säga att det pratas hela tiden med besökarna.



I tisdags tittade jag på Cesar Millan. Som sällskap har jag Nalleman, han gillar farbror Cesar nämnligen


Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

hehe Dom jobbar hårt ser jag. Kram

2011-10-29 @ 17:55:52
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0