7 september Idag har jag gjort det igen!!!!

Då menar jag, tatuerat mig.

Jag hade hittat en så mysig kattrörelse jag ville ha. Försökte fota vår balkongkatt på Rhodos, men när kameran väl var med då vägrade han göra den. Skulle jag fota mina här hemma skulle det bara bli ett blurr.

Så här blev den




Och här sitter den



Jag är så nöjd!

Tänk att jag skulle bli så biten av att tatuera mig......Visst gör det lite ont men inte värre än man står ut. Nästan lite skönt i bland faktiskt.

Nu ska jag ta och gå och förbereda morgondagens lunch, vilket blir moussaka o sallad för tredje dagen denna vecka. Om jag tyckte om den? JAAAAAAAAA!!

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Jättesnygg Tazz&Kram och ha en underbar helg

2011-09-17 @ 10:44:47
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Pst... har tänkt att tatuera Prinsens tazz. Bara jag kommer på hur jag ska få ner tazzen på ett papper. ler

2011-09-17 @ 10:47:17
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Mamma Mia

Du Inkan, här kommer ett förslag. Klipp bort all päls mellan trampdynorna först. Tag sedan ett glas från något foto eller dyl. Pensla Prinsens tass med flytande margarin och tryck sedan tassen mot glaset. Klart så långt. Prinsen kan sen slicka i sig smöret utan problem. Vänd nu på glaset (håll det i luften så du inte lägger smöret neråt) och rita konturerna efter tassen med en oh-penna. Torka bort smöret, lägg ett smörpapper el dyl och rita av den tass du tidigare ritat med oh-pennan fast från "smörsidan" så du får det rättvänt. För att ta bort ritningen från glaset använder du aceteon, typ. Svårast är väl att få allt att klaffa med Prinsens slöaste tid på dagen, för det är väl då man kan få kissen att var medgörlig. I alla fall är det så med mina :)

2011-09-19 @ 10:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0