26´augusti Fiskar

Jag har fått frågan vad vi har för fiskar i vår katt-tv. Vet ni hur svårt det är att fota aktvarium? Det blänker och alla fiskar verkar gömma sig.
 
Men här är ett par bilder ändå.
 
 
Akvaritet innehåller idag: 5 kardinaltetror, 2 black molly, 3 albinopansarmalar, 5 röda guppy, 5 blåsvarta gyppy och två röda barber m svart stjärt. Sen får vi ju inte glömma Åke, kampfisken.
 
Ja nu vet ni hur där ser ut. Bakgrunden skiftar för jag har en uppsjö av papper i glada färger. Nu är det limegrönt, innan var det akvariepapper med växter och innan dess undervattensbild av Grekland, typ. Jag vet inte vad fiskarna uppskattar, men man ser på tetrorna att de får klarare färger av mörkare bakgrund och ljusare färger av ljusare bakgrund. Nu är den väl liksom i mitten.
 
Så nu ska jag ta tag i snabeldraken och städa av här hemma. Så kan jag ha tankarna på jobbet 100% i veckan för det lär behövas.
 
Men nått litet inlägg till hinner jag nog med innan vi åker. Har ju en 20-åring som ska firas i veckan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Inkan och Ligan

Hade ju akvarium förut och vet hur svårt det är att fota. Kram

2012-09-01 @ 09:22:35
URL: http://inkanochligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0