12 december Detta inlägg är fullkommligt jul-fritt!

Jo så är det. Idag är det exakt en vecka tills vi sitter på planet mot varmare nejder. Kvar lämnar vi katter och ungdomar. Det ska bli skönt
 
I helgen som var tog vi och la resväskorna på gästsängen och la fram lite som ska strykas. Över allt la jag en fleece-filt för att inte vissa herrar och en dam skulle bädda och håra ner allt. Men vad gör lille Valentin? Jo han fixar sig en egen soffa!!!
 
Mittemellan resväskorna och så har han puttat undan klädhögen lite bakåt. Goaste myskillen! Där sover han ofta.
 
Lilla Tösen hon vill vara där matte är, jämt. Så sitter jag vid datorn, som jag gör nu, ligger hon i sitt träd och myser. Trygg som bara den!
 
 
När vi kommer hem från vår resa ska vi börja med ett nytt projekt. Vi ska byta upp oss i akvariestorlek. Jag hittade ett oanvänt 112 liters akvarium på Blocket och slog till. Nu ska vi beställa mdf-skiva så vi kan bytta en bänk att ställa det på.
 
Här är gänget som snart ska få flytta o få nya kompisar!
 
(det är jättesvårt att fota akvarium vill jag bara tala om)
 
 
Nä nu ska jag förbereda mig för att åka till jobbet. Idag ska jag klippa mig så jag har en lätt frisyr på semestern. Det ska bli skönt!
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0