22 januari Mera Sixten

Jo då, jag har förståss redan varit hos dottern o Sixten. Jag åkte dit med ett gäng lakan som vi skulle täppa till soffan med så han inte gömmer sig där under hela tiden. Det finns bättre gömställen där matte ändå kommer åt honom o kan lugna liten katt.

När vi väl hade fått fram honom från under soffan, såg jag till att dottern satt sig med honom i knät och lät honom känna sig trygg. Här är massor med bilder från då.















Han är helt underbar. Har dock skrikit hela natten så båda var ganska trötta nu. Så jag antar att de intagit sängen nu, båda två. :)


Kommentarer
Postat av: Ulla S

supersöt:-)

2012-01-22 @ 19:21:51
URL: http://livetochvardagen.blogspot.com/
Postat av: Anneli Häggkvist

Ja, det är inte lätt att vara liten och söt! Det blir nog bra snart.

2012-01-23 @ 07:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0