4 januari 2012 Ett nytt år!

Ja nu är det nya året här och man kan undra vad det bär i sitt sköte. Vi lär väl få se.

Nyåret tillbringade vi hemma med svåger och svägerska på besök. Vi åt gott o satt o pratade så vi höll på att missa 12-slaget!

Vissa väntade på besökarna.....


Nyårshelgen var som vilken lörd-sönd som helst så den blåste snabbt förbi.

Vi har i alla fall haft det ganska skönt. Det visar Nalleman med full belåtenhet:


Men husse, varför smyger du  på mig med kameran????


Jag som har sånt jobb med att rätta till pälsen på svåråtkommliga ställen!!!


Ja med tre katter i huset får man aldrig tråkigt. Inte ens på natten. Valentin tycker att det är lite skrämmande när det blåser på utsidan och fönsterruterna skallrar. Då ligger han gärna tätt tätt intill på natten. Antingen hos mig eller hos Nalleman. Grejen är bara den att han ska ligga tvärs över min hals!!! Mycket päls o lite luft blir det till mig! Men det är mysigt, han söker trygghet den lilla gossen.

På tal om liten så var vi och vaccinerade gänget härom veckan. Vikten för nu är Nalleman 7 kg, Valentin 6 kg och Tösen 3,8 kg.

Tja så mycket mer har jag väl inte att tala om just nu. Ledig är jag trettneafton och det ska bli skönt, att bara få ägna sig åt katterna och sen ska jag o dottern gå på eftermiddagsbio. New Years Eve, farbror Jon Bonjovi ska vara med och det ska bli spännande att se.

Kommentarer
Postat av: Inkan

God fortsättning

Schyssta vikter

Tazz&Kram

2012-01-04 @ 21:52:18
URL: http://www.inkanochligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0