11 oktober Hockey hockey hockey

Tja det är det som visas på tv ikväll och jag häckar vid datorn.
 
Pontus har hjälpt mig kränga på ett vinterdäck till cykeln. Det är marigt att cykla nu när svarthalkan slår till, löven fryser och jag kör mycket vid sjökanten. Men nu ska det kännas lite säkrare. Det sitter på framhjulet bara för det är ju det som sticker när det är halt.
 
När jag ändå höll på så passade jag på att sätta på fräcka reflex på ekrarna.
 
Nu syns jag ännu bättre från sidan.
 
Bjuder till sist på några fina bilder på Nalleman o Valentin
 
Jag gillar vatten när jag slipper bada!
Bada!!!!!! Då blir jag så här sur!
Men som sagt, jag gillar vatten!
 
Jag väntar på maten, kommer den snart???
 
Jag har hottat upp min iPhone lite grann. Den har fått fint Ed Hardy skal
 
Och en blingbling knapp på hem-knappen
 
Nu blev den lite mer min.
 
Det var allt för idag. Ha en bra fortsättning på kvällen. Mina tankar i kväll går till goda vänner på västkusten som genomgår en svårt tid.

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Åh så gott med vatten direkt ur kranen. :-) Tazz&Kram

2012-11-24 @ 16:44:19
URL: http://inkanochligan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0