7 oktober Solsidan har premiär!

Japp, den börjar alldeles nu när jag sitter här o bloggar. Får se hur det går med bloggandet då....
 
Idag har det varit städ och pyssel dag. Nalleman har tagit det lugnt i sin nya korg
 
Jag har gått o irriterat mig på mina nya gardiner. De är ju i ett litet styvare tyg och de får inget fint fall där de hänger. Funderar på att köpa blytyngder.... Så slår mig tanken, mamma kanske hade några i stolen!
 
Hon hade en systol. Så här ser den ut
 
Under den finns en låda
 
I den lådan hittade jag massor
 
Bland annat blyband
Så nu har jag sytt in dem i gardinerna och dessutom lagt upp dem med symaskinens hjälp för en gång skull. Andra gardiner brukar strykas upp eller nålas.....fusk......?
 
Så nu hänger de fint
 
Nä nu ska jag ägna mig åt Solsidan!
 
Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0