17 februari Idag firar vi Alla Hjärtans Dag

Jo så är det. Janne är borta i veckorna så i torsdags fick jag hålla till godo med lille Valentin på Valentines Day. Janne ringde förståss så vi pratade lite på telefon. Han hade fått en hjärtans-present i söndags. Två biobiljetter. Men det är idag de gäller.
 
I kväll ska vi gå och se den nya Die Hard-filmen. Det ska blir riktigt roligt. Får mysa till det med nått riktigt gott snacks till.
 
I går hade mitt företag kickoff. Hela lördagen gick åt till konferens och kvällen gick åt till dans. En liten träff med en viss herr Pugh hanns med också. Här är resultatet
Jag har maskat hans efternamn så ingen ska kunna förfalska namnteckningen.
 
På kvällen spelade ett bra tjejband. Beastiegirls hette de. De har en hemsida så sätt bara .se efter namnet så hittar du den.
 
I övrigt så funderar vi på om vi snart får små snigelbarn. För vad är det Speedy o Gonzales gör?
De har liksom sugkropparna mot varandra och de hade det lääänge. Sen traskade Speedy där ifrån
 
Speedy är randig och Gonzales är röd.
 
Jag har fått investera i en ny ryggsäck i veckan. Min andra gav upp livsandarna om man så säger.
Men jag är supernöjd med den. Spinningskorna får plats och allt annat också. Det är det som varit ett litet problem. Den har ett regnöverdrag i botten så den blir perfekt att cykla med framöver.
 
Ja det var väl allt för denna gång. Återkommer en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Vitöra och jag firade. Hans födelsedag juh. :-)
Snygg rygga Tazz&Kram

2013-03-13 @ 20:54:22
URL: http://www.inkanochligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0