23/10 Här kommer en liten uppdatering

Ja som ni säkert förstår så snurrar mycket här hemma runt en viss liten dam och tre andra fyrbeningar.
 
På det hela taget går det framåt. Cleo är mer en människo-katt än en katt-katt. Oss människor gillar hon utan betänkligheter. Katter däremot är opålitliga varelser.
 
Men det går sakta framåt.
 
Nu är stygnen borta och Cleo har varit ute lite grann. Det är spännande där ute.
 
 
Sen har vi varit ensamma i huset ett par dagar, katterna och jag. Då passade jag på att fota en del. Ser ni lilla Cleo i det stora trädet?

Jo hon ligger där
 
Så mysigt så mysigt. Jag passade på att kela lite med henne.
 
Här är ärret efter bråcket. Det sitter en vass liten skorpa där men den faller nog snart.
Bulan har nästan försvunnit.
Så skulle jag ta närbild. Inte lätt med kelsjuk katt......
 
Detta blev bättre
 
Sen kom Valentin. Kolla Cleos kroppsspråk!
Å Valentin ser ju så farlig ut....not.... han vässade bara klorna sen gick han.
I soffan senare på kvällen hände detta!
Två helt avslappnade damer!
Så som sagt, det går sakta framåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0