16 mars Katter katter katter bara katter

Här kommer ett inlägg med bara katterna. Har lekt lite med kameran i helgen och här kommer resultatet.
 
Bjöd på mjölklinser (för katter) och de innehåller nog lite kattmynta. Cleo rullade runt ibland dem så jag fick rädda henne några gånger :)
 
På golvet var Tösen lika tokig i de små godbitarna. Jag hade tagit vara på en äggkartong och la godisar i dem som kissarna fick smaska på. Uppskattat kan jag säga.
Cleo och en äggkartong.
 
Nalleman tycker Tösen beteer sig lite konstigt.....
 
Det blåste så  mycket idag och kattfönstret blåste upp av sig självt. Valentin tyckte att det var lite otäckt när det knäppte och knakade i fönstren. Han sökte trygghet hos storebror.

Tillslut låg han själv och då passade jag på med kameran.
 
Goaste ögat!
 
Två ögon
 
NOSPUSS!!!
 
Jag har fått tillbaka en liten liggplats från Sofi. Nalleman tyckte att han fick plats där. Eller hur!?
 
Tittut!
 
Å det bästa man har det sätter man på bordet eller hur?! Men hon placerade sig där själv, i solskenet.
 
 
 
Tja, det var allt för idag. Mjau på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0